What is real?

Confusing what is real. Vardagsmaten för en annan.

Disarm you with a smile. Om jag ändå kunde!

Mitt hjärta, jag skänker detta leende till dig. Ajuste, someone broke it.



Vi hade regerat för två år sedan, nu är det försent, för mycket smärta, blod och tårar. Jag vill övervinna detta men jag kan inte! Jag kan aldrig bli lycklig! Jag är en sjuk jävel som inte passar in bland folk. Nattvandraren, musikern, konstnären, komikern, en evig beundrare av kärlek och vackra kvinnor. Smärta formar mig, smärta får mig att skapa gudomliga ting, jag livnär på motgångar, går det bra skapar jag kaos. Jag är serie mördaren som håller in vreden. Jag är.. Jag är.

Jag är ett slödder. Samhällets sanna botten. Överflödet ingen ville ha. Den eviga åskådaren, aldrig delaktig. Den sanna martyren. Jag är... Jag är!

Jag är fan sämst. Helt kass. Dock inte självdestruktiv! Nej då. Jag lever för att skapa glädje hos andra, men det man ger får man inte i gengäld. Det är inte så det funkar här i livet. Livet är inte fair. Därför går man solo.


Nu ska jag gå och döda en björn. Ska bryta nacken på fanskapet och olla i hans öra. Jävla slyn björn. Fan vad du ska dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0